finahuset.blogg.se

Följ vår resa... Från hus till hem!

Hårt

Publicerad 2015-06-11 22:26:52 i Allmänt,

Jag skulle vilja säga att jag har grävt en grop i grus idag, men jag har nog snarare hackat en litet hål i naturens version av betong... Om du är orolig för att grottdvärgar från Moria ska gräva sig in i ditt hus underifrån, ställ skiten på tung lera armerad med stenar och gammal mineralull så är du safe. Jag är inte så orolig för grottdvärgar, så det här var ju jobbigt helt i onödan.
Jag skulle bara installera avloppet från köket lite snabbt, men det var ju helt förstoppat. Av lera, visade det sig sen, för dom hade visst pajat röret antingen med grävskopan eller grottdvärgar, så det var fyllt av lera.
 Röret längst upp till vänster och längst ner till höger ska sitta ihop. Får shoppa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela